⁉چرا دوران کودکی خود را به یاد نداریم؟

متن مرتبط با «نداریم؟» در سایت ⁉چرا دوران کودکی خود را به یاد نداریم؟ نوشته شده است

⁉چرا دوران کودکی خود را به یاد نداریم؟

  • نیلوبلاگ

    ⁉چرا دوران کودکی خود را به یاد نداریم؟ u2060u2063✅ ناتوانی ما در به یادآوری دوران اولیهی حیاتمان، یعنی سالهای پیش از سه یا چهار سالگی، در اصطلاح علمی «فراموشی کودکی» خوانده میشود و هنوز در هالهای از ابهام قرار دارد. محققان میدانند کودکان قادر به شکل د...

    ادامه مطلب