⁉چرا دوران کودکی خود را به یاد نداریم؟

خرید بک لینک

⁉چرا دوران کودکی خود را به یاد نداریم؟

u2060u2063✅ ناتوانی ما در به یادآوری دوران اولیهی حیاتمان، یعنی سالهای پیش از سه یا چهار سالگی، در اصطلاح علمی «فراموشی کودکی» خوانده میشود و هنوز در هالهای از ابهام قرار دارد. محققان میدانند کودکان قادر به شکل دادن خاطرات بلندمدت هستند: کافی است با کودکی سهساله دربارهی رخدادهای گذشته صحبت کنید تا به این موضوع پی ببرید. در حقیقت، نتیجهی مطالعهای نشان داده است کودکان سهساله خاطرات مربوط به شخص بزرگسالی را که فقط یکبار و در سن یکسالگی ملاقات کردهاند، به یاد میآورند، اما به دلیلی که گمان فعلی بیشتر حاکی از نابالغی فرآیندهای خاطرهسازی و بهیادسپاری نوزادان است، خاطرات سالهای نخست زندگی با رسیدن ما به حدود سن هفتسالگی فراموش میشوند.
برچسبها: کودکی, روانشناسی, سجادمحمدگل

+ نوشته شده در پنجشنبه یازدهم آبان ۱۳۹۶ساعت 18:34 توسط سجاد محمدگل |


⁉چرا دوران کودکی خود را به یاد نداریم؟...

ما را در سایت ⁉چرا دوران کودکی خود را به یاد نداریم؟ دنبال می‌کنید

برچسب: نداریم؟, نویسنده: بازدید: 74 تاريخ: پنجشنبه 11 آبان 1396 ساعت: 21:26

صفحه بندی